Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як оскаржити неналежну поведінку працівника суду?
Будь-яка особа, яка вважає, що її права порушено, може оскаржити дії та бездіяльність суду або його працівників.
Якщо Ви під час візиту чи звернення до суду зіштовхнулися з неналежною поведінкою або з неналежним виконанням обов'язків (наприклад, може полягати у зневажливому ставленні до відвідувачів суду, перебуванні на робочому місці у стані сп’яніння, відсутності на робочому місці без поважних на те причин, тощо) працівника апарату суду, Ви можете звернутися зі скаргою:
Незалежно від того, кому адресується скарга (заява) щодо поведінки працівника суду, вона має містити такі реквізити:
- викладена у письмовій формі;
- чітка та обґрунтована;
- містити лише правдиві відомості, а не певні здогадки чи припущення;
- має містити наступні відомості:
1) найменування органу, посадової особи, якому (якій) адресується заява;
2) прізвище, ім'я, по-батькові скаржника, адреса місця проживання, номер телефону, адреса електронної пошти (якщо є);
3) назва документа (скарга на дії/бездіяльність судді/ працівника апарату суду);
4) інформація про те, у чому саме полягають неналежні дії працівника суду з посиланням на докази, які підтверджують викладені обставини;
5) вимоги, які висуваються у зв'язку з неналежною поведінкою працівника суду;
6) перелік доданих матеріалів;
7) підпис скаржника із зазначенням дати.
У випадку подання заяви від імені особи її представником, повноваження представника мають бути підтверджені відповідним документом, зокрема довіреністю (копію, якої потрібно додати до заяви).
Відповідно до ч. 1 ст. 155 Закону України від 02 червня 2016 року № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» (далі – Закон) організаційне забезпечення роботи суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату. Контроль за ефективністю діяльності апарату суду здійснює голова суду (п.3 ч.1 ст. 24 Закону).