flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звернення громадян приймаються:

  1. Особисто – під час особистого прийому керівництвом суду.
  2. Особисто – шляхом подачі звернення до канцелярії суду.
  3. Звернення може направлятися поштою.
  4. Шляхом заповнення відповідної форми на саті суду.
  5. Шляхом направлення звернення електронною поштою.
  6. Шляхом передачі звернення факсом.

 

Подати звернення особисто можна під час особистого прийому керівництвом суду, що відбувається в дні прийому громадян, відповідно до графіку за посиланням

або

Особисто – шляхом подачі звернення до канцелярії суду за адресою: м. Запоріжжя, вул. Європейська, буд. 7.

Звернення може бути направлене поштою на адресу: 69104, м. Запоріжжя, вул. Європейська, буд. 7.

 або 

Шляхом заповнення відповідної форми на сайті суду за посиланням

Шляхом направлення звернення електронною поштою:  inbox@km.zp. court.gov.ua

Номер телефону за яким можна подати звернення – факс: (061) 287-04-81.

 

Опис порядку та строків розгляду звернень:

Відповідно до ст.5  Закону України «Про звернення громадян»  звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до ст.20  Закону України «Про звернення громадян»  звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.